loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 385 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

کارشناس والیبال با تحسین عملکرد تیم ملی والیبال ایران برابر ولاسکو گفت: شاهد بودیم که تیم ملی والیبال ایران قائم به یک فرد نیست.

 

جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: بعد از مصدومیت موسوی و خروج او از جریان مسابقه تیم ایران در ست‌های دوم و سوم بازی آشفته‌ای داشت و خود من هم فکر نمی‌کردم که در نهایت پیروز شویم. موسوی بسیار بازیکن بزرگ و تاثیر گذاری است و حضور او می‌تواند کمک زیادی به تیم کند اما شاهد بودید تیمی که تحت سیستم بازی می‌کند قائم به یک فرد نیست.

 

وی افزود: بعد از آمدن مهدی مهدوی شرایط برای بلند زن‌های ایران خیلی بهتر شد. تیم در حمله هم موثرتر کار کرد. به نظرم تعویض‌های ولاسکو و حضور مهدوی و رحمان داودی بسیار درست بود. البته با وجود اینکه بازی را بردیم نباید از حق بگذریم. آمریکا از نظر سیستم بهتر از ایران بود. آنها نمایش فوق‌العاده‌ای در دریافت توپ‌ها داشتند. در مقابل، تیم والیبال ایران همچنان از وجود مشکلات سنتی رنج می‌برد.

 

کارشناس والیبال درباره حضور میرزاجانپور و تعویض او با زرینی در این مسابقه گفت: من همیشه گفته‌ام که میرزاجانپور بازیکنی است که فیزیک مناسبی برای موفقیت در عرصه جهانی دارد. در بین قدرتی‌های ایران او در حمله بسیار کارآمد است. البته مثل سایر بازیکنان ضعف زیادی در دریافت دارد و از نظر فکری هم همچنان باید پخته‌تر شود. مطمئن هستم ولاسکو می‌تواند با او کار کند و برای مسابقات آینده شرایط بازی او را بهتر کند. البته حضور همزه زرینی در این مسابقه به ویژه در پست دو برای ایران بسیار کارآمد و موثر بود. زرینی ارتفاع زیادی در پرش دارد. البته او هم قدری در دریافت دچار مشکل است اما در بازی برابر آمریکا بسیار خوب کار کرد. انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن میدان همین موضوع را نشان می‌دهد.

 

سیدعباسی در پایان گفت: واقعاً خوشحالم که تیم ملی والیبال ایران آمریکا را شکست داد. امیدوارم فردا هم در یک بازی تماشایی ژاپن را شکست دهیم و به کسب مدال در این مسابقات امیدوار شویم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟