loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 353 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

تیم والیبال کاله مازنداران در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در یک بازی که دو بار به دلیل قطع برق، متوقف شد، در برابر شهرداری زاهدان به پیروزی رسید.
کاله مازندران در طولانی ترین بازی هفته یازدهم در سالن رسول اکرم (ص) آمل میزبان شهرداری زاهدان بود که این بازی با 31 دقیقه قطع برق در قسمت هایی از سالن در دو مرحله 15 و 16 دقیقه ای، به مدت دو ساعت 55 دقیقه طول کشید.
 بازیکنان تیم زاهدان با هدایت حمید موحدی در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 16 میزبان خود را شکست دادند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 26 بر 24 و 15 بر 9 در برابر کاله مغلوب شدند.
کاله با کسب دو امتیاز این بازی 16 امتیازه شد و در همان رتبه پنجمی قبل از بازی ماند و شهرداری زاهدان نیز با 12 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.
هزار و 200 نفر در سالن این بازی را تماشا کردند و دو کارت زرد نیز نصیب بازیکنان کاله و شهرداری زاهدان شد که رضا قرار از کاله و صالحی از شهرداری زاهدان آنها را دریافت کردند.
عباس جلایر نظارت بر این بازی را بر عهده داشت و حسین پورکاشیان و مسعود ذوقی نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دو تیم را بر عهده داشتند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟