loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 805 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

 


بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ایران در نخستین مسابقه در لیگ جهانی به مصاف آمریکا می رود و کار بسیار سختی برابر این تیم دارد، اما شکست آمریکا دور از دسترس نیست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجتبی میرزاجانپور در پایان دو اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران در کشورهای جمهوری چک و فنلاند افزود: دو اردو برای آمادگی جسمانی بازیکنان خیلی خوب بود و بدن ها نسبت به قبل از اردو خیلی بهتر شد.
وی تصریح کرد: این اردوها کمک کرد تا بازیکنان آماده رقابت با قدرت های جهان در والیبال شوند. روسیه، لهستان و آمریکا که حریفان ایران در لیگ جهانی هستند، از تیم های قدرتمند والیبال جهان هستند.
میرزاجانپور با بیان اینکه برابر فنلاند هنوز به آمادگی لازم دست نیافته بودیم، گفت: ما مقابل جمهوری چک خیلی بهتر بازی کردیم. به رغم اینکه این تیم بازیکنان خوبی در لیگ های ایتالیا و لهستان دارد. بازیکنان ایران در مسابقه با چک همدیگر را بهتر در زمین پیدا کردند.
وی درباره مسابقه با آمریکا در لیگ جهانی والیبال نیز گفت: آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال گذشته است، اما این تیم را می توان با جنگندگی شکست داد. امیدوارم تیم ایران شروع خوبی داشته باشد.
ملی پوش والیبال ایران افزود: امیدوارم همانند سال گذشته تیم ایران نتایج خوبی بگیرد و پاسخ اعتماد و حمایت مردم را با بازی های مناسب و خوب بدهد.
تیم ملی والیبال ایران پس از برگزاری اردوی چهارده روزه در فنلاند و جمهوری چک و انجام پنج دیدار دوستانه، بامداد امروز یکشنبه سوم خردادماه با شانزده بازیکن راهی لس آنجلس محل برگزاری دو دیدار نخست خود در بیست وششمین دوره لیگ جهانی شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟