loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 313 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

کارشناس والیبال با اشاره به گروه‌بندی ایران در مسابقات جهانی گفت: نمی‌توانم تصور کنم بازی‌های راحتی برابر حریفان خود در لهستان خواهیم داشت.

 

علیرضا معمری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان با سه تیم خوب دنیا و طراز اول والیبال جهان هم‌گروه شده است. حریفان ایران بارها در مسابقات مختلف جهان توانایی‌های خود را ثابت کرده‌اند. ما خودمان را باید قدرتمند کنیم تا از رویارویی با هیچ حریفی هراس نداشته باشیم. دنیا حساب ویژه‌ای روی والیبال ایران باز کرده است. باید از اعتبار والیبال خود دفاع کنیم.

 

وی افزود: حالا والیبال ایران به درجه‌ای از اعتبار و موفقیت رسیده است که تیمی چون امریکا برای بازی دوستانه از ما دعوت به عمل می‌آورد. باید خودمان را آماده کنیم. دنیا از ما انتظار دارد که بازی‌های خوبی نمایش دهیم. قطعاً با بازی خوب به پیروزی می‌رسیم. من نمی‌توانم تصور کنم بازی‌های راحتی برابر حریفان خود در مسابقات جهانی خواهیم داشت. تیم‌های اروپایی ایتالیا و فرانسه درسطح اول والیبال جهان بازی می‌کنند و همواره در حال تغییر و تحول هستند.

 

این کارشناس والیبال در پایان گفت: نمی‌توان به دلیل پیروزی در بازی پنج گیمه برابر ایتالیا در لیگ جهانی از حالا خود را برابر این تیم برنده بدانیم. مسابقات قهرمانی جهان برای همه تیم‌ها جدی است. همه تیم‌ها برای نشان دادن توانایی خود به میدان می‌روند. باید بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ حریفان بکشیم. همانطور که قبلاً گفتم میزبانی مسابقات آسیایی برای ایران دیگر فایده‌ای ندارد. حضور در مسابقات آسیایی هم برای تیم ایران افتخاری نیست. به نظر من مسابقات جهانی خیلی مهمتر است. من هم به عنوان یک ایرانی و عضو خانواده والیبال برای تیم ملی والیبال کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟