loading...
هواداران والیبال ایران
maryam20202 بازدید : 296 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (1)

عضو کمیته معرفی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: کار ما بی‌عیب نیست و ممکن است که برخی بازیکنان شایسته والیبال در لیست اولیه دعوت شدگان به اروی تیم ملی نباشند.

 

حسین‌علی مهرانپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در کمیته‌ای با حضور رئیس و دبیر فدراسیون، مدیر تیم‌های ملی و سرپرست تیم ملی و همچنین حسین معدنی به عنوان مربی جدید تیم ملی و البته پیمان اکبری و خود من تصمیم‌گیری برای دعوت به اردوی تیم ملی انجام شد. البته اسامی اعلام شده به معنی دعوت آخر نیست. این دعوت اول است. ممکن است که برخی بازیکنان شایسته‌ای هم در لیست اولیه نباشند. در نهایت مربی جدید تیم ملی که خواهد آمد اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای حضور در لیست نهایی تیم ملی اعلام می‌کند.

 

وی افزود: خب شرایط برای بازیکنان ایران متغیر است. معیار ما برای دعوت و گزینش از بازیکنان برای شرکت در اردوی تیم ملی بیشتر نیروهای جوان بوده است. بین بازیکن با تجربه‌ای که آخر خط است و یک جوان مستعد ما سعی کردیم تا از جوان مستعد و آینده‌دار برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آوریم. ترجیح ما این است. الان فشار تیم‌ها و تمرینات طوری است که فرقی نمی‌کند چه کسی تمرینات را انجام دهد.

 

کارشناس والیبال گفت: ممکن است انتقادهایی درباره افراد حاضر در این کمیته و معیار انتخاب افراد مطرح باشد. قبول دارم. حسین معدنی که در کادر فنی جدید تیم ملی حضور دارد. احتمالاً پیمان اکبری هم 90 درصد در کنار تیم ملی حضور خواهد داشت. اما به هر حال هر کاری بی‌عیب نیست. برخی از بازیکنانی که دعوت شدند دارای ویژگی‌های خوبی هستند که افراد مجرب آینده خوبی برایشان پیش‌بینی می‌کنند. شاید خیلی‌ها امروز بپرسند فلانی در تیم ملی به چه دردی می‌خورد. خب معیار ما این است که یک بازیکن جوان در سال‌های آینده بتوانند مفید باشد. چند نفر از بازیکنان صرفاً برای آینده‌ای که برایشان پیش بینی کردیم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 

مهرانپور تاکید کرد: اینطور نیست که هرکس را مثلاً پیمان اکبری یا حسین معدنی یا خود من معرفی کردم به تیم ملی دعوت شود. اینطور نیست. تک تک بازیکنانی که در لیست دعوت شده به اردوی تیم ملی حضور دارند بر اساس معیار مشخصی دعوت شده‌اند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسترن در تاریخ 1393/02/28 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

تو رو خدا حمزه رو هم دعوت کنید
پاسخ : نمیتونه مصدومه آخه


کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟