loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 725 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

به نقل از فدراسیون والیبال، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان جام زنده یاد حسین معدنی چهارشنبه در شهرهای ماهشهر، اصفهان، اردکان، پیشوا، تهران، مهاباد و نیشابور به میدان می‌روند.

در گروه نخست این رقابت‌ها چهار مسابقه برگزار خواهد شد که کاله جوان صدرنشین ۲۷ امتیازه این رقابت‌ها در مهاباد میهمان مقاومت فرمانداری این شهر خواهد بود.

تیم مقاومت با ۱۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و کاله برای ماندن در صدر نیاز به سه امتیاز این مسابقه دارد زیرا میزان فردا تیم دوم این گروه تنها یک امتیاز با کاله فاصله دارد.

تیم والیبال میزان فردا که با ۲۶ امتیاز در رتبه دوم گروه اول قرار دارد، این هفته در نیشابور به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. نیشابور با ۹ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد و کار سختی برابر میزان خواهد داشت.

سومین مسابقه گروه یک دسته یک در این هفته به شهرآورد تهرانی‌ها اختصاص دارد که تیم‌های ملوان تهران و عقاب نهاجا به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم‌های ملوان و عقاب به ترتیب با ۱۲ و ۵ امتیاز در رتبه‌های هفتم و نهم این رقابت‌ها قرار دارند.

تیم‌های شهدای ۱۵ خرداد پیشوا و شهرداری جوان ارومیه که به ترتیب با ۲۰ و ۱۵ امتیاز در رتبه‌های سوم و پنجم این رقابت‌ها قرار دارند، در هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر در شهر پیشوا می‌روند.

در گروه دوم لیگ دسته یک سه مسابقه در هفته سیزدهم این رقابت‌ها برگزار می‌شود که مهمترین مسابقه را پیشگامان شفق اردکان و گل گهر سیرجان خواهند داشت. پیشگامان که با ۲۵ امتیاز در رتبه دوم این گروه است در غیاب ذوب آهن صدرنشین به مصاف گل گهر می‌رود و در صورت کسب سه امتیاز با ذوب آهن هم امتیاز خواهد شد. گل گهر سیرجان در حال حاضر با ۸ امتیاز در رتبه هشتم این گروه قرار دارد.

تیم والیبال مناطق نفت خیز جنوب که با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم این گروه است در این هفته در ماهشهر میزبان پتروشیمی‌ماهرون است. ماهرونی‌ها با ۱۱ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند و در صورت کسب سه امتیاز امکان صعود یک پله ای خواهد داشت.

تیم‌های پدافند اصفهان و شهرداری اراک در آخرین مسابقه هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته یک در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. پدافند و نماینده اراک در حال حاضر به ترتیب با ۴ و ۱۳ امتیاز در رتبه‌های هفتم و چهارم قرار دارند.

* برنامه کامل دیدارها و اسامی‌داوران و ناظران هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

ماهشهر، ساعت ۱۶: پتروشیمی‌ماهرون ماهشهر – مناطق نفت خیز جنوب
ناظر: شهباز صدری، داور اول: علیرضا قریب و داور دوم: مرتضی علایی

اصفهان، ساعت ۱۶: پدافند اصفهان – شهرداری اراک
ناظر: محمود کشفی، داور اول: مسعود قاری و داور دوم: محمد نظری

اردکان، ساعت ۱۷: پیشگامان شفق اردکان – گل گهر سیرجان
ناظر: اکبر توکلی، داور اول: منصور مجاهد نیا و داور دوم: مسعود عسگریان

پیشوا، ساعت ۱۶: شهدای ۱۵ خرداد پیشوا – شهرداری جوان ارومیه
ناظر: عباس جلایر، داور اول: قادر صادقی و داور دوم: اسماعیل رزقی

تهران، ساعت ۱۶: ملوان تهران – عقاب نهاجا
ناظر: امیر صداقت، داور اول: مهرداد شوشتری و داور دوم: حامد گرجی

مهاباد، ساعت ۱۶: مقاومت فرمانداری مهاباد – کاله جوان
ناظر: محمود حداد، داور اول: ابراهیم فیروزی و داور دوم: رضا ارجمندی

نیشابور، ساعت ۱۶: شهرداری نیشابور – میزان فردا
ناظر: خلیل یگانه مجد، داور اول: بهروز جعفری و داور دوم: علی اکبر پاکدلان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟