loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 685 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

دور برگشت مرحله پلی آف بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور با انجام 4 دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدار ها دوتیم جواهری گنبد و شهردای ارومیه در سالن مملو از جمعیت المپیک گنبد به مصاف هم رفتند.این دیدار با برتری 3 بر یک ارومی ها به پایان رسید تا آنان یکی از تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی باشند.

در شروع بازی در این ست بازیکنان تیم جواهری با اشتباهات فردی خود در سرویس و دریافت اول امتیازات زیادی را تقدیم تیم میهمان کردند و ارومی ها در پایان هر دو وقت استراحت فنی اول و دوم خیلی راحت زودتراز جواهری به امتیاز 8 و 16 دست یافتند. عملکرد خوب دریافت کنندگان شهرداری باعث شده بود تا اکثر پاس های ورمیلیو به سرعتی زنان ختم شود که بدین ترتیب دفاع روی تور گنبدی ها مختل شده بود. شهرداری در تمام لحظات این ست سوار بر بازی بود و در نهایت نیز موفق شد براحتی و با نتیجه 25 بر 13 به برتری در این ست دست یابد.

شاگردان دوجی بازی در این ست را خوب شروع کردند و حتی در مواقعی از ارومیه پیشی گرفتند، اما در ادامه ضعف در دریافت اول این تیم باعث شد که تیم با تجربه شهرداری ارومیه بود که با نتیجه 25 بر 20 به برتری رسید.

 ست سوم اشتباهات مکرر بازیکنان تیم ارومیه باعث شد تا روند مسابقه برخلاف هر دو ست قبل به نفع میزبان در جریان باشد. درخشش صمد اکبری در حمله و دفاع و پاس های ویران کننده هومن باقری پاسور پرتجربه گنبدی ها به کمک جواهری آمد تا با نتیجه قاطع 25 بر 14 به پیروزی برسند.

در ست چهارم هم شهرداری ارومیه توانست 25 بر 21 به پیروزی رسیده و حریف میزان خراسان در مرحله نیمه نهایی باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟