loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 619 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

فدراسیون جهانی والبیال اعلام کرد هنوز میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال مشخص نشده است.
فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه ای اعلام کرد بر خلاف آنچه در برخی از رسانه های ایتالیایی و لهستانی منتشر شده است، ایتالیا به عنوان میزبان مرحله نهایی انتخاب نشده است و در حال حاضر FIVB  پیشنهاد میزبانی دو تیم ایران و ایتالیا به عنوان نامزد های این میزبانی را پذیرفته و در حال بررسی کردن آنها می باشد و در خصوص این موضوع بعد از ارائه برنامه های و پیشنهاد های دو کشور و بررسی های لازم توسط دپارتمان لیگ جهانی، ژانویه 2014 در این خصوص تصمیم گیری می شود.
این در حالی است که دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال چندی پیش اعلام کرد که با توجه به گروه بندی انجام شده در لیگ جهانی 2014 والیبال و بدست آوردن درصد شانس بیشتر برای راهیابی به دور نهایی، با توجه به برخی محدودیت ها و شرایطی که داریم دیگر به طور صد در صد به دنبال گرفتن این میزبانی نیستیم. چرا که در هر صورت از گروه ما سه تیم به دور نهایی صعود خواهد کرد. این موقعیت قابل قبول است. حال باید تمام سعی مان را کنیم تا از این موقعیت استفاده کنیم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟