loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 810 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

تیم ملی والیبال کشورمان که به منظور برگزاری پنجمین و شششمین مسابقه خود از رقابت‌های لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ در شهر کازان روسیه به سر می‌برد فردا شنبه و یکشنبه (بیست و سه و بیست و چهار خردادماه) برابر تیم ملی والیبال این کشور قهرمان المپیک ۲۰۱۲ صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان اسلوبودان کواچ تاکنون در لیگ جهانی ۲۰۱۵ چهار مسابقه برگزار کرده‌‌اند که حاصل آن‌ها تنها کسب یک امتیاز بوده است که با این حال تیم ملی کشورمان بالاتر از روسیه و در مکان سوم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

تیم ملی والیبال ایران در دوگانه نخست خود در لس‌آنجلس برابر تیم ملی آمریکا قرار گرفت و با نتایج مشابه ۳ بر یک مغلوب حریف خود شد. تیم ایران از آنجا به لهستان رفت تا برابر تیم ملی این کشور قرار بگیرد؛ ملی‌پوشان ایران در بازی نخست با نتیجه ۳ بر یک و در بازی دوم برابر لهستان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شدند تا حاصل ۴ مسابقه تیم ایران کسب تنها یک امتیاز باشد.

حالا والیبالیست‌های ملی‌پوش ایران باید در دوگانه سوم خود برابر تیم ملی روسیه صف آرایی کنند؛ تیمی که وضعیت بهتری نسبت به ایران ندارد. البته روس‌ها در ۴ مسابقه اخیر خود نشان دادند که دنبال اهداف دیگری غیر از موفقیت در لیگ جهانی ۲۰۱۵ هستند که شاگردان کواچ می‌توانند از این موضوع استفاده کنند.

تیم ملی والیبال روسیه در دو بازی نخست خود در کشور لهستان برابر شاگردان آنتیگا قرار گرفت که حاصل آن دو شکست با نتایج ۳ بر صفر و ۳ بر ۲ بود. روس‌ها در دو مسابقه دوم خود در آمریکا به مصاف شاگردان جان اسپرو رفتند که در آن دو دیدار هم با نتایج ۳ بر یک و ۳ بر صفر بازنده شدند و حالا باید از ایران میزبانی کنند.

دو دیدار نخست دو تیم ایران و روسیه در لیگ جهانی ۲۰۱۵ در سالن سی وی سنت پترزبورگ کازان که ۶ هزار نفر ظرفیت دارد، برگزار خواهد شد.

 

شنبه، ۲۳ خردادماه ۹۴
روسیه – ایران
کازان، ساعت ۱۸، تهران ساعت ۱۹:۳۰ در سالن « سی وی سنت پترزبورگ »
داور اول: گوران گرادینسکی از صربستان و داور دوم: تاراس ایلکیو از کانادا

یکشنبه، ۲۴ خردادماه ۹۴
روسیه – ایران
کازان، ساعت ۱۸، تهران ساعت ۱۹:۳۰ در سالن « سی وی سنت پترزبورگ »
داور اول: تاراس ایلکیو از کانادا و داور دوم: گوران گرادینسکی از صربستان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟