loading...
هواداران والیبال ایران
admin2 بازدید : 739 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

داوران بحرینی و برزیلی بازی شب گذشته ایران و لهستان را چندین بار به تنش کشیدند

  تصمیمات داوری در بازی اول ایران و لهستان چندین و چند بار متوقف کرد که اوج آن اواخر ست پنجم برگشت. نادر انصاری داور بین المللی کشورمان در مورد قضاوت تیم داوری گفت: شاید از نظر اجرای قانون داوران اشتباه خاصی نکرده باشند اما برای این بازی مناسب نبودند و نتوانستند شرایط را مدیریت کنند. هم داور بالا و هم پایین حرکاتی انجام می دادند که لازم نبود و باید سریع و قاطع تصمیماتی را می گرفتند اما بی دلیل با بازیکنان صحبت می کردند و وقت بازی را می گرفتند. خیلی وقفه در بازی ایجاد می کردند و توانایی برخورد با بازیکنان را نداشتند و مدام توضیح می دادند در صورتیکه داور وظیفه توضیح دادن به مربی یا بازیکن را ندارد.

او در ادامه گفت: این داوران در حد بازی تهران نبودند و من فکر می کنم فدراسیون جهانی فکرش را نمی کرد این بازی تا این حد حساس شود و قطعا اگر متوجه شرایط بودند این دو را به تهران نمی فرستادند. آنها اندازه این رویداد نبودند و امیدورام برای بازی دوم کمی بهتر ظاهر شوند.

armin veisi

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟