loading...
هواداران والیبال ایران
admin2 بازدید : 875 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

 بدون شک چه از نظر آماری و چه از نظر کیفی محمد موسوی، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران بهترین دفاع وسط والیبال جهان است و در امتیازات حساس همیشه کمک حال تیمش بوده است، چه در اسپک، چه در دفاع.

موسوی در تمام ادوار حضور ایران در لیگ جهانی از نظر آماری همیشه در پایان دور مقدماتی صدر جدول بهترین دفاع لیگ جهانی را به خود اختصاص می داد اما به دلیل عدم صعود ایران به دور نهایی او هیچ وقت کاپ بهترین دفاع جهان را تصاحب نکرد. سال گذشته او موفق شد همراه ایران به فلورانس برود تا در دور نهایی لیگ جهانی شرکت کند اما در آنجا عملکرد او زیر سایه لوکاس برزیلی قرار گرفت و بازهم از رسیدن به عنوان بهترین دفاع مسابقات جا ماند و باید منتظر بماند تا سال دیگر تیم ملی به دور نهایی برسد و او بتواند با درخشش در آن مرحله به آرزوی ورزشی اش برسد.

در بین بازیکنان ایرانی تنها سعید معروف موفق به کسب کاپ انفرادی شده است و او توانست سال 2014 عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی را به خود اختصاص دهد. حالا موسوی هم باید برای لیگ جهانی 2016 خود را آماده کند تا با امید به صعود ایران به دور نهایی بالاخره به دومین بازیکن ایرانی تبدیل شود که عنوانی انفرادی را کسب می کند. موسوی در بین تمام بازیکنان هم پست خود همیشه بهترین عملکرد را داشته است و در مدت حضور ایران در لیگ جهانی هر سال لایق ترین بازیکن برای تصاحب این عنوان بوده است اما حذف ایران در دور مقدماتی همیشه این فرصت را از او گرفته است.

armin veisi

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟