loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 452 یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

امیر غفور درمورد شرایط تمرینی تیم ملی والیبال ایران در آستانه اعزام به فرانسه برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی این کشور اظهار داشت: در هفته‌های اول فشار تمرینات واقعاً بالا بود، اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی کادر فنی تمام موارد به خوبی پیش رفت و این روزها فشار تمرینات کمتر شده و بیشتر تمرکز روی کارهای تاکتیکی است.

وی درمورد مسابقات انتخابی المپیک خاطرنشان کرد: همه می‌گویند که ایران از شانس‌های صعود به ریو است، اما نبایدفراموش کنیم که 4 سال پیش هم همین شرایط وجود داشت، یعنی آن زمان هم خیلی‌ها ایران را یکی از شانس‌های صعود می‌دانستند که با یک اتفاق تلخ نتوانستیم حضور در المپیک را تجربه کنیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران افزود: باید از اتفاقات 4 سال گذشته درس گرفته باشیم و برای رقابت‌های پیش رو به صورت دقیق برنامه‌ریزی کنیم. من شک ندارم که با کادر فنی خوبی که داریم می‌توانیم به اهداف خود برسیم، البته این به شرطی است که هیچ کدام از حریفان را دست‌کم نگیریم. باید تلاش کنیم روی سکو برویم و المپیکی شویم، چراکه اگر غیر از این فکر کنیم ممکن است با مشکلاتی روبرو شویم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟