loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 586 جمعه 04 دی 1394 نظرات (0)

جواد محتشمیان در برنامه تیتر شب گذشته شبکه خبر با موضوع والیبال در مسیر المپیک در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال گفت : لوزانو پیشینه خوبی دارد و امیدواریم با توجه به انگیزه بالای بازیکنان ایرانی مشکلات بوجود آمده حل شود.

وی افزود : کواچ به تیم ملی ضربه زد و فدراسیون باید این مسئله را دنبال کند. باید مشخص شود که زمانی که لوزانو در ایران نیست چه کسی تیم را انتخاب می کند اگر بنا به انتخاب دستیار باشد نمی توانیم بگوییم او دیگر مربی بزرگی است.اینجاست که باید ابزارهای خوبی در اختیار این مربی قرار دهیم تا بتواند به راحتی تیم ملی را رهبری کند .دغدغه هایی مثل رزو بودن برخی از بازیکنان ما در تیم های دیگر هم باید برای گرفتن نتیجه خوب حل و ما نیاز به تغییرات در تیم ملی داریم که باید این مسائل به زودی حل شود .


محتشمیان با اشاره به زمان روی کار آمدن کواچ و نتایج خوب تیم ملی در آن برهه گفت : تیم ملی در آن زمان سرحال و بعد از جام جهانی بود که کواچ با ضعف مدیریتی روبرو و مسئله بازیکن سالاری در تیم ملی والیبال ایران مطرح شد ، مسائلی که بازیکنان حق دخالت در آن را ندارند. فدارسیون باید در این موارد دخالت می کرد تا این مسائل بوجود نیاید.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟