loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 381 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

فرهاد ظریف  گفت: بازی واقعا سخت و حساسی بود و اصلا پیش بینی چنین بازی خوبی را از تیم مشهد نداشتیم و فکر نمی کردیم.فکرش را نمی کردیم که در دو ست اول بازی شکست بخوریم اما خدا را شکر در ست سوم به خودمان آمدیم و رفته رفته هم بهتر شدیم. در ست چهارم هم بازی کاملا پایاپای بود اما توانستیم این ست را هم پیروز شویم و در ست پنجم هم بازی باخته را تبدیل به برد کنیم.

لیبروی بانک سرمایه در خصوص اعتراضات شدیدی که به داوران داشت و کارت قرمزی که گرفت، اظهار داشت: داور خط در دو صحنه به ضرر ما عمل کرد که من در آن مواقع تحت هیجان شدید بازی به ایشان اعتراض کردم. مردم از من انتظار چنین کاری را نداشتند و من از آنها عذرخواهی می کنم. واقعا در آن شرایط تحت فشار زیادی بودم.

فرهاد ظریف در خصوص عدم حضور خود در تیم استانش خاطر نشان کرد: شغل من بازیکنی است و مخارج زندگی ام را از این راه بدست می آوردم. امسال هم نخواستند من که باشم و دیگر میزانی وجود نداشت، پس طبیعی بود که به تیم دیگری بروم.

وی درباره هم باشگاهی شدن با برادرش نیز اظهار داشت: برادرم چند سالی بود که در تیم های ملی نوجوانان و جوانان بازی می کرد و خوشحالم که امسال فرصتی شد تا در کنار ملی پوشان بزرگ کشورمان کسب تحربه کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟