loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 764 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

الکسی اسپیریدونوف ستاره همیشه جنجالی تیم ملی والیبال روسیه و باشگاه زنیت کازان در مصاحبه ای که به مناسبت سال 2016 میلادی انجام داده در خصوص موضوعات مختلفی صحبت کرده است که یکی از این موضوعات سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران است.

او در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد معروف در زنیت کازان گفت: سعید کجاست؟ فقط معروف! ملی‌پوش والیبال روسیه با گفتن این دو جمله به شوخی کردن و خندیدن مشغول شد. این پاسخ اسپیریدونوف مربوط به زمانی است که زنیتی‌ها عکس‌های بازیکنان فصل قبل را منتشر کردند و هواداران ایرانی در فضای مجازی نظر نوشتند که سعید کجاست؟ فقط معروف و...

 

وی افزود: معروف بازیکن خوبی است و یکی از بهترین پاسورهای دنیا به حساب می‌آید. من وقتی از زنیت رفت او را درک کردم.

 

اسپیریدونوف در مورد اینکه چرا معروف نتوانست بهترین عملکرد خود را در لیگ روسیه ارائه دهد، گفت: دلیل این موضوع، کمبود تعداد بازیکنان خارجی در لیگ روسیه است. من فکر می‌کنم اگر این محدودیت وجود نداشت او می‌توانست بهترین بازی‌ها را در زنیت انجام دهد.

 

این بازیکن 27 ساله در واکنش به این موضوع که برخی‌ها معتقدند نسبت به فصل قبل با افت محسوسی روبه‌رو شده است، گفت: این موضوع را قبول دارم. به هر حال من در این فصل از رقابت‌ها در خیلی از مسابقات جزو نفرات اصلی نبودم. نباید فراموش کرد که بازی به صورت فیکس در تیم بزرگی مانند زنیت کازان که ستاره هایی نظیر، ویلفردولئون، سیموژیلز و مت اندرسون را در اختیار دارد، کار ساده ای نیست. با این حال من تمام تلاش خود را خواهم کرد که با تمرین بیشتر در ادامه مسابقات لیگ روسیه در ترکیب اصلی و جزو بازیکنان فیکس باشم.

 

اسپیریدونوف در پاسخ به این سوال که آیا زنیت می‌تواند نتایج خوب فصل قبل خود را تکرار کند، اظهار داشت: من نمی‌توانم به طور کامل در این‌باره اظهار نظر کنم. اکنون برای اظهار نظر نهایی در این باره زود است و هیچکس نمی‌داند چه اتفاقی رخ خواهد داد. شاید در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌ها بتوان اظهار نظر دقیق‌تر و پیش‌بینی صحیح‌تری در این رابطه داشت. به خصوص این که فصلی بسیار سخت و طولانی را سپری می‌کنیم. همه در انتظار مرحله پلی‌آف لیگ هستند و برای درخشش در آن مرحله سخت کار می‌کنند.

 

ملی‌پوش تیم والیبال روسیه درباره پیش‌بینی خود از عملکرد تیم ملی کشورش در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو گفت: به اعتقاد من تیم ملی روسیه شانس بسیار زیادی برای دستیابی به قهرمانی مسابقات برلین دارد. با این حال همه چیز بستگی به شرایط بازیکنان از لحاظ فیزیکی و فنی دارد. من با تمام وجودم دوست دارم به همراه تیم ملی روسیه بلیت مسابقات المپیک ریو را بدست آورم. دو سال گذشته برای تیم ملی والیبال روسیه سال‌های سختی بود امیدوارم در ادامه همه چیز خوب پیش برود.

 

بازیکن تیم ملی روسیه با بیان این مطلب که تمام تیم‌های حاضر در مسابقات المپیک ریو کار سختی پیش رو خواهند داشت و رقابت سخت خواهد بود اضافه کرد: تیم‌هایی نظیر لهستان، فرانسه ، بلغارستان و ... می‌توانند بسیار خطرناک باشند. شک نکنید که همه برای قهرمانی به میدان خواهند آمد.

 

اسپیریدونوف درباره این که بیشترین زمان فراغت خود را چگونه سپری می‌کند، گفت: ترجیح می‌دهم در روزهایی که مشغله کمتری دارم در کنار خانواده‌ام باشم. در کنار خانواده بودن برای من بسیار مهم است. همچنین بعضی اوقات به دیدن رقابت‌های بسکتبال تیم بسکتبال زنیت می‌روم. آنتوان پانکوراشو ، کاپیتان تیم ملی بسکتبال روسیه یکی از بهترین دوستان من است.

 

ستاره تیم زنیت کازان روسیه در پایان در پاسخ به این سوال که به نظر او بهترین بازیکن جهان در حال حاضر چه کسی است، گفت: خودم بهترین هستم. لئون هم بعد از من بهترین بازیکن حال حاضر جهان است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟