loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 559 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

دومین دیدار از فینال بیست و نهمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال مردان ایران از ساعت 15 عصر امروز مابین دو تیم پایتخت نشین بانک سرمایه و پیکان تهران برگزار شد و در پایان شاگردان مصطفی کارخانه موفق شدند با غلبه بر پیکان شکست در دیدار نخست را جبران کرده و کار دو تیم یک – یک مساوی شود.
این دیدار در حالی آغاز شد که سالن خانه والیبال تهران به دلیل اعلام محرومیت تماشاگران دو تیم از سوی سازمان لیگ سوت و کور بود.


مصطفی کارخانه، سرمربی بانک سرمایه برای این دیدار ترکیب اولیه ی سید محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد نظری افشار، عادل غلامی، علیرضا مباشری، لوکاس ژیگادلو وفرهاد ظریف را راهی میدان کرد و پیمان اکبری، سرمربی پیکان نیز با ترکیب والریو ورمیلیو، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، سامان فائزی، نیکولای نیکولوف و مهدی مرندی این بازی را آغاز کرد.


این دیدار در حالی با سوت فرهاد شاهمیری تنها داور اف آی وی بی والیبال ایران آغاز شد که دو تیم از همان آغاز کار جدال برابری را به نمایش گذاشتند. درخشش غفور که روز گذشته نیز ستاره ی بی چون چرای تیم پیکان بود باعث شد خودروسازان دو امتیاز از حریف پیشی بگیرند و وقت استراحت فنی اول هم در حالی اعلام شد که پیکان 8 بر 7 پیش بود. پیکان برتری خود را همچنان حفظ کرد تا اینکه تایم اوت کارخانه در امتیاز 20 بر 22 به سود پیکان روند بازی را تغییر داد و سرمایه داران با درخشش فرهاد نظری افشار موفق شدند بلاخره پیکان را به عقب برانند و اینبار اکبری درخواست تایم اوت کرد. دفاع های عالی موسوی هم نقش موثری بر برتری بانک سرمایه داشت. تقابل امیر غفور و شهرام محمودی هم در این ست جالب بود. در امتیاز 25 مساوی شهرام محمودی نسبت به رای داور اعتراض کرد و کارت زرد گرفت. این ست مهیج در نهایت با امتیاز 28 بر 26 به سود بانک سرمایه خاتمه یافت.
ست دوم هم در ابتدا با برتری تیم پیکان آغاز شد و شاگردان اکبری در حالی به وقت استراحت فنی اول رفتند که 8 بر 7 از حریف پیش بودند. اما در ادامه با افزایش خطاهای فردی بازیکنان این تیم و در آن سو درخشش ژیگادلو، موسوی و نظری افشار در کنار اسپک های دیدنی محمودی باز هم این بانک سرمایه بود که جبران کرد. در این ست ورمیلیو به دلیل شادی به سمت تیم بانک سرمایه از داور کارت زرد گرفت. البته این پاسور ایتالیایی در ست دوم نتوانست انتظارات را برآورده کند و نقش موثری در ضعف تیمی پیکان داشت. این ست هم در نهایت 25 بر 21 به سود بانک سرمایه شد.


شاگردان کارخانه که در بازی اول هم ابتدا 2 ست را پیش بودند اما در نهایت با حساب 3 بر 2 شکست خوردند تلاش کردند ست سوم را از همان ابتدا پرقدرت آغاز کرده و فرصت عرض اندام به حریفی که استاد بازگشت به بازی است ندهند. البته آنها موفق هم بودند و کار را بهتر از پیکان شروع کرده و به پایان بردند. از نکات تاسف برانگیز این ست اعتراضات مکرر بازیکنان دو تیم نسبت به عملکرد تیم داوری بود که بارها و بارها اتفاق افتاد و البته امیر غفور در متن اصلی این حواشی بود. در این ست بازیکنان دو تیم بارها سرویس های خود را از دست دادند و بازی به لحاظ فنی خیلی دیدنی نبود و در نهایت هم با حساب 25 بر 20 به سود بانک سرمایه و در مجموع با نتیجه 3 بر صفر به سود همین تیم خاتمه یافت.

بازی سوم دو تیم ساعت 17 روز پنج شنبه هفته جاری ( 20 اسفند) برگزار خواهد شد.


🔵 نتیجه نهایی فینال دوم :

بانک سرمایه 3 - 0 پیکان
26 - 28
21 - 25
20 - 25


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟