loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 344 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه بازی با اندوزی سخت نبود گفت : از حالا به فکر بازی فردا برابر بحرین هستیم.
به گزارش خبر نگار واحد مرکزی خبر خولیو ولاسکو پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر اندونزی در نشست خبری حاضر شد و افزود : بازیکنان اندونزی سرویس‌های زیادی را از دست دادند.
وی گفت :هدف ما این بود که کمتر اشتباه کنیم و به همین دلیل در گیم دوم سرویس‌های ساده‌تری زدیم که البته من با این امر موافق نیستم.
وی افزود: در ابتدای گیم دوم خوب نبودیم و در سایر موارد عملکرد خوبی داشتیم.
ولاسکو خاطرنشان کرد: بحرین هم مانند ایران هنوز هیچ گیمی را به حریفان واگذار نکرده است و به همین دلیل باید فردا با قدرت بیشتری بازی کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص شرایط علیرضا نادی و اینکه آیا امکان دارد وی به تیم ملی دعوت شود یا خیر، تصریح کرد: نمی‌دانم اما از حرفی که زد خوشم نیامد چون گفته بود اگر در لیگ جهانی حضور داشت ایران می‌توانست به مرحله بعد صعود کند.
ولاسکو خاطرنشان کرد: تیم ملی به معنی انتخاب بهترین‌ها نیست. در ایران همه فکر می‌کنند بهترین تیم، تیمی است که بهترین بازیکنان را داشته باشد اما من فکر می‌کنم بهترین تیم یعنی تیمی که بازیکنانش همکاری خوبی با هم داشته باشند.
وی افزود:در ایران همیشه در مورد عملکرد انفرادی بازیکنان صحبت می‌شود و شاید به همین دلیل بوده که قبلاً در مسابقات گروهی موفق نبوده‌اند. من هیچ وقت نگفتم که سایر بازیکنان بد هستند بلکه باید ببینم شرایط‌شان برای تیم مدنظر من چگونه است.

 

برچسب ها والیبال , ایران , ولاسکو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟