loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 222 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

اصغر نایینی سرمربی تیم قعرنشین گوهر کویر زاهدان که این روزها تیمش حال و روز خوشی ندارد و بارها به دلیل مشکلات عجیب و غریب مالی تا مرز انحلال پیش رفته است، با اشاره به شرایط نابسامان این تیم و وضع بد روحی بازیکنانش به خبرنگار والیبال ایران گفت: بیش از 30 سال است که در والیبال این کشور هستم ولی تا به حال چنین شرایط بدی را تجربه نکرده بودم. مسئولین پاسخگوی وضع بد تیممان نیستند. این موضوع نه برای والیبال استان سیستان و بلوچستان خوب است نه برای والیبال کشورمان. مسلما ما الان جز قدرت های برتر والیبال دنیا هستیم و این شرایط برای والیبال ملی ما هم وجهه خوبی نخواهد داشت.

 

 اصغر نایینی در مورد شرایط فعلی تیمش گفت: از سه چهار هفته پیش و قبل از بازی با متین شرایط مالی نابسمان تیم را اعلام کردیم و حتی به آقای داورزنی هم موضوع را اطلاع دادیم، ایشان هم پیگیر این مشکل شدند ولی جوابی نگرفتند چراکه مسئولین پاسخگو نبودند. استاندار محترم و رییس ورزش و جوانان استان که از روز اول اصرار فراوانی بر تیم دادن زاهدان داشتند هم نتوانستند تا این لحظه کاری انجام دهند. متاسفانه خبری از مدیر عامل تیم نیست و اصلا نمیدانیم که ایشان کجا هستند و سرپرست گوهر کویر هم استعفا داده است. مجموعه گوهر کویر هم که از ابتدا اعلام کرده بود پول زیادی ندارد. ما با شرایط بدی روبرو هستیم با وانت جابجا می شویم،کارت ملی و کارت بازی بازیکنانم هم اکنون در گرو هتل هاست.

 

وی افزود :در بازی روز گذشته با ماشین یکی از نزدیکان باشگاه قصد جابجایی و حضور در اردکان داشتیم که در راه بم خراب شده و متاسفانه پول تعمیر ماشین این شخص را هم نداریم تا ماشینش را به زاهدان برگرداند.

 

 سرمربی تیم بحران زده گوهر کویر با بیان اینکه پایان دادن به این شرایط بحرانی کار خیلی دشواری نیست، تصریح کرد: مسئولین باید سریع تر این شرایط بد را پایان دهند البته کار خیلی سختی نیست و می شود مسئله این جوانان را حل کرد. این بازیکنان جوان هستند و با توجه به وضع پیش آمده شرایط مطلوبی ندارند.

 

کاپیتان سابق تیم ملی علت این مشکلات را نداشتن ساختار باشگاهی در والیبال دانست و گفت:در والیبال ما جز چند تیم، مجموعه ی باشگاهی نداریم و همه در قالب تیم در لیگ حضور دارند. حتی تیم های قدرتمندی مانند سرمایه هم باشگاه نیستند که این بزرگترین مشکل والیبال ماست. امیدوارم در جلسه روز دوشنبه که بخاطر شکایت بازیکنان ما به کمیته انضباطی تشکیل می شود تکلیف تیم مشخص شود. همه ی ما منتظر هستیم تا ببینیم کدام یک از مسئولین خودشان را به ما نشان میدهند و پاسخگو خواهند بود.

 

نائینی در پایان عنوان کرد: این بچه ها همه خانواده دار هستند و با این شرایط آنها به مشکلات روحی و مالی زیادی برخورده اند که امیدوارم به زودی مشکلاتشان رفع شود. به هر حال آنها هم بچه های این آب و خاک هستند و درست نیست که با چنین برخوردی مواجه شوند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟