loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 314 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

مربیتیم ملی والیبال با ابراز رضایت از قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان گفت: خوشحالم که تابستان پرمشغله‌ای در والیبال پیش‌رو داریم.

 

احمد مساجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: تیم‌های بلژیک و فرانسه و ایتالیا حریفان خوبی هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. احتمال دارد که امریکا هم به این ترکیب اضافه شود. حریفان سرسخت هستند اما نباید فراموش کنیم که تیم ایران وارد مسابقات قهرمانی جهان می‌شود و اصلاً نباید به بازی‌های آسان فکر کنیم. در مجموع تیم ملی ایران قرعه خوبی دارد. راضی هستیم. تیم‌های فرانسه و بلژیک همیشه جنگنده هستند و قطعا بازی‌های خوبی با این تیم‌ها خواهیم داشت.

 

وی افزود: اولویت ما مسابقات جهانی است. به دلیل تداخل زمانی بین بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی احتمالاً تیم اول را به مسابقات جهانی می‌فرستند و تیم دوم را هم عازم مسابقات آسیایی می‌کنند. تیم ملی ایران در حال حاضر به مسابقات آسیایی به عنوان بازی‌های تدارکاتی نگاه می‌کند. جنگ اصلی ما در مسابقات جهانی است. وقتی سهمیه مسابقات جهانی را داریم نباید خود را درگیر بازیهای آسیایی کنیم.

 

مربی تیم ملی والیبال با اشاره به بازی‌های فشرده تیم ملی والیبال ایران در سال آینده گفت: صد در صد برنامه‌ریزی خوبی پیش رو داریم. خوشحالیم که بیشتر از تمرین بازی‌های تدارکاتی داریم. بازی‌های تدارکاتی ارزش بیشتری برای ما دارد. خوشحالم که تابستان پرمشغله‌ای در والیبال داریم. تعداد بازی‌های زیاد لیگ جهانی و آسیایی و قهرمانی جهان می‌تواند رشد زیادی به والیبال ایران کند. می‌تواند به بازیکنان ایران میدان دهد. ما می‌توانیم که با تعداد بازیکن بیشتری در مسابقات مختلف حاضر شویم. این برای والیبال ایران خیلی خوب است. همه بازیکنان پیشرفت می‌کنند. سال آینده می‌تواند برای والیبال ایران مفید باشد. حضور در مسابقات بین المللی آرزوی هر تیم دنیا است. خوشحالیم که این شرایط برای ما پیش آمده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟