loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 500 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

ساساری  - لیگ جهانی والیبال
سعید معروف در خصوص دیدار مقابل ایتالیا گفت: ماندگار ترین بازی های خود را در تاریخ والیبال برگزار کردیم. درست لست ما صربستان را هم که قهرمان اروپاست شکست دادیم ولی شکست ایتالیا در خانه و کسب 4 امتیاز کار بزرگی است که شاید دیگر تکرار نشود.ما نشان دادیم والیبال ایران آنقدر بازیکن خوب دارد که با وجود تغییرات زیادی که در این چند مسابقه انجام دادیم باز هم بازیکنان جانشین خوب عمل کردند و توانستیم نمره قبولی در بازی های خود کسب کنیم.
پاسور تیم ملی کشورمان افزود: این موضوع دست مربی را برای تغییرات و هدایت تیم باز می کند. اینکه بازیکنان به این پیشرفت فکری و شخصیتی رسیدند نکته مهم و حائز اهمیتی است. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده و در لیگ جهانی بعد هم همین طور ظاهر شویم.
وی افزود: من شخصا آرزویم این بود، وقتی در یک تورنمنت بین المللی که در سطح جهانی برگزار می شود، تیم ایران به عنوان یک مدعی به میدان بیاید و امروز شاهد این هستیم که این اتفاق افتاده و دنیا بر روی والبیال ایران حساب ویژه ای باز کرده است و دیگر در مسابقات جهانی ایران یکی از مدعیان والیبال دنیاست.
کاپیتان تیم ملی در خصوص بازی با کوبا گفت: دو بازی خیلی سخت در هاوانا خواهیم داشت و بعد مسافت و سفر طولانی کار ما را بسیار سخت ترمی کند. آنها با برد مقابل روسیه روحیه خوبی دارند و جنگنده تر شده اند. امیدوارم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی مقابل کوبا انجام دهیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟