loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 616 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

سعید معروف با ابراز خوشحالی از پیروزی ایران مقابل ایتالیا، بازی فردا مقابل امریکا را مسابقه سختی دانست و گفت: امریکا قهرمان لیگ جهانی و از ایتالیا هم قوی تر است.

کاپیتان و پاسور تیم ملی کشورمان در دیدار دیروز درخششی مثال زدنی داشت و در لیگ جهانی عنوان بهترین پاسور دنیا را از آن خود کرد، در خصوص دیدار دیروز مقابل ایتالیا اظهار کرد: «قبل از بازی با بچه ها که صحبت می کردم . همه می دانستند چند بازی مهم و تعیین کننده ای است برای گروه ما برای صعود. به ویژه که نتیجه اش در دور دوم هم به حساب می اید. مهمتر از همه بازی اول تیم بود. یعنی از سه، چهار جهت خیلی حساس بود. برد و باختش خیلی فرق می کرد برای دو تیم. ولی در این دو، سال که چندین بار است با هم بازی می کنیم. هم انها ما را می شناسند و هم ما آنها را. یکشنبه هم روز خوب ما بود و روز بد ایتالیا. برای اولین بار رکورد شکنی  کردیم و تورنمنت را خوب شروع کردیم. چرا که در این چند سال معمولا مسابقات را بد شروع کرده ایم اما اینجا با برد شروع کردیم.»


وی تصریح کرد:«بازی اول همیشه سخت است. حتی مربی ایتالیا هم در نشست خبری گفت. بازی اول همیشه برای تیم ها سخت است ولی متاسفانه بازی اول ما از چند جهت حساس بود. بردش خیلی فرق می کرد و با باخت هم خیلی عقب می افتادیم.»

معروف برد یکشنبه را انتقام دانست :«نه بحث انتقام نیست. بازی ایران و ایتالیاهمیشه خوب از آب در میاد . هم ایتالیایی ها روی ما حساب می کنند و هم ایتالیا جزو تیم های خوب دنیاست.در هر تورنمنتی  بازی نزدیک می شود و دیدنی. ما خودمان هم فکر نمی کردیم. ایتالیا تیم خیلی خوبی  است و حالا هم سرحال ترین دوران این کادر را دارد. خیلی خوب نتیجه گرفته. خود ایتالیایی ها هم در خواب نمی دیدند این طور به ما ببازند. ولی  به بهترین روز ما خوردند. ما در دریافت وسرویس و حمله اول استثنایی بودیم.»
 
کاپیتان تیم ملی  بازی فردا را قابل پیش بینی ندانست :«طبیعی است امریکا قهرمان لیگ جهانی است. از چند بار بازی فقط یک بار برده ایم. مطمئن باشید 10 بار دیگر بازی کنیم ،9 بار می بازیم ولی باید ببینیم در چه روزی هستیم. روز خوبمان است یا بد و آنها چطور بازی می کنند. قابل پیش بینی نیست اما امریکا قوی تر از ایتالیاست و همتراز روسیه و برزیل بازی می کند.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟