loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 6945 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (44)

دوستان این ایام نزدیک به مسابقات والیبال در آزادی سوالات زیادی درمورد خرید بلیط و کارت هوشمند هواداری میپرسند

من چند تا نکته کلی میگم که جواب سوالاتونو بدست بیارین

باتشکر

کارت هواداری هوشمند پارسال حدود دوهزار تا فروش رفت که از مزایای اون این بود که اون دو هزار نفر اول باید بلیط میخریدن وبعد مردم عادی ینی ده هزار نفر دیگه پس این یکی از مزایای اون بود

دوم اینکه بلیط هم هنوز فروشش اعلام نشده فدراسیون درگیر بازی های سخت و دشوار لیگ جهانی هست و فعلا به صورت قانونی و کلی بلیط و کارت فروخته نمیشه

از هرجای ایران چه خانم چه آقا چه بچه پس از اینکه بلیط فروشی اعلام شد میتونید با پرداخت مبلغی بلیط تهیه کنید و بقیه برنامه ریزی ها به عهده خودتونه

قیمت کارت هواداری ده تومن بود پارسال بلیط هم از هشت تومن تا سیزده تومن امسال شاید گرون تر بشه

 

*هواداران گرامی*

 

برنامه بلیط فروشی هنوز اعلام نشده 

اما با عضویت در کانال "والیبال آنلاین" میتوانید زود تر از  همه 

از تاریخ و ساعت خرید بلیط لیگ جهانی مطلع شوید

برای عضویت بر روی بنر زیر کلیک کنید:

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1394/03/28 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

واقعا یعنی ورود زن ها ازاد شده؟؟؟؟؟
پاسخ : نه دیگه اخرین خبر بانوان این بود که ممنوع شد

این نظر توسط mahnaz در تاریخ 1394/03/28 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

ببخشید دیگه زنارو راه نمیدن نه؟؟؟
پاسخ : نه متاسفانه

این نظر توسط faeze در تاریخ 1394/03/25 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

یه سوال:
اون سایتی ک بلیط میفروشه یعنی سایته www.t-ket.ir میگه که : (در صورت خرید بلیط موفق، حتما در روز مسابقه با در دست داشتن کارت عضویت سامانه و یا اصل کارت ملی حداقل دو ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حضور داشته باشید. ) این کارته کی توزیع میشه؟ و این که کسایی ک کارت ملی ندارن چجوری میتونن بیان؟ مثل دخترم؟
پاسخ : شناسنامه

این نظر توسط غزل مخملیان کاشانی در تاریخ 1394/03/23 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

هنوز شروع نشده ؟
کی میشه ؟

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1394/03/23 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا چطوری کارت هوشمند رو تهیه کنم . ممنون

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/03/22 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

امروز بیست و دومه. من هرروز سایت تیکت رو چک میکنم. یعنی بلیط ها فروخته شد یا هنوز نه؟

این نظر توسط saeed ss در تاریخ 1394/03/21 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من کارت عضویت برای خرید بلیط فوتبالو دارم با اون کارت نمیشه بلیط والیبال هم خرید مرسی که جواب میدینشکلک

این نظر توسط arshia azizmohamadi در تاریخ 1394/03/21 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

من دفعه اول دارم میرم از اراکم باید چکار کنم؟

این نظر توسط dayan taghikhah در تاریخ 1394/03/20 و 11:42 دقیقه ارسال شده است

karte havadario bayad az koja kharid?
پاسخ : امسال فکر کنم فروش ندارن

این نظر توسط محمد صالح نوریان در تاریخ 1394/03/20 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

سلام . کارت هوشمند چه مزایایی داره؟؟؟؟ چطور می شه تهیهش کرد؟؟؟؟
پاسخ : امسال فروش نمیره شاید


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟