loading...
هواداران والیبال ایران
fef بازدید : 304 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (1)

سرمربی تیم والیبال لهستان، گفت: تیم ملی والیبال آمریکا سخت ترین رقیب ما در مرحله دوم است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، استفان آنتیگا در نشست خبری قبل از آغاز مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان در شهر لودز افزود:خوشحالم که در لودز هستیم. اینجا برایمان پر از خاطره است. امسال در لیگ جهانی در اینجا در برابر ایتالیا پیروز شدیم. بازی های سختی را پیش رو داریم که اولی آن آمریکاست.
وی تصریح کرد: به قدرت بازیکنان آمریکا به خوبی واقفیم؛ می دانم که به یاری هواداران می توانیم آنها را شکست دهیم. نسبت به سایر رقبایمان تازه نفس تر هستیم چون در دور اول با ست های کمتری به پیروزی رسیدیم. اما قرار گیری آمریکا در گروه D دور مقدماتی خیلی به نفعش بود چون با تیم های قدرتمند آن گروه دست و پنجه نرم کرد و تجربه بازی سخت را از همان ابتدا داشته است.
میشل وینارسکی کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان نیز در این نشست خبری گفت: خوشحالم که در لودز بازی داریم چون احساس خوب در خانه بازی کردن بیشتر احساس می شود. می دانیم که رقابت ها در این مرحله کاملاً شکل دیگری به خود خواهد گرفت. تیم آمریکا بسیار قدرتمند است اما ما با انگیزه بیشتری به میدان میرویم تا تیم بهتر پیروز میدان شود. تا الان ما در شرایط مختلف از استادیوم ملّی گرفته تا سالن سانتینیال بازی کردیم؛ ما میتوانیم خود را به سرعت وفق دهیم. سالن شهر لودز را به خوبی می شناسم چون همه تیم ها همیشه در اینجا تمرین می کنند.
دیوید لی کاپیتان آمریکا نیز در این نشست گفت: جدا از اهمیّت این تورنمنت، بازی برابر تیم لهستان در هر کجایی از ابتدا جالب بوده و خواهد بود. مخصوصاً با وجود تماشاگران پر شور و میزبانی خوب. روبرو شدن با آنها در چنین شرایطی هیجان بسیاری دارد.
جان اسپیرو سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا، گفت: خوشحالم که به دور دوم راه یافتیم. مسابقات قبلی ما با اینکه از ابتدا پر چالش بود اما خوب بازی نکردیم، اما امیدواریم در این مرحله بهتر بازی کنیم. برای دیدار با لهستان لحظه شماری میکنیم؛ همیشه دیدن این همه تماشاچی و بازی در برابر آنها ولو اینکه تیم خود را تشویق کنند برایمان هیجان زیادی داشته است. علّت اینکه در دور اول شروع بدی داشتیم برای خود ما نیز روشن نیست.
دراگان استانکوویچ کاپیتان صربستان هم گفت: دور اول را خوب شروع نکردیم، اما به هر حال برای هر امتیاز جنگیدیم. شش امتیاز از دور اول به دست آوردیم، و در این گروه جدید نیز سوم هستیم. اگر بخواهیم به این پیروزی ها ادامه دهیم، باید بهتر بازی کنیم. اگر هماهنگی خود را بازیابیم از عهده این گروه نیز برخواهیم آمد. می دانم که رقیب هم سطحی برای تیم های قدرتمند بوده ایم که امیدواریم در لودز هم این امر تحقّق یابد.
ایگور کولاکوویچ سرمربی صربستان هم گفت: دور اول را با فراز و نشیب های بسیاری آغاز کردیم. آنطور که دلمان میخواست بازی نکردیم. چهار بازی سخت دیگر پیش روی ماست که مطمئنم بهتر از بازی های قبل به سراغشان می رویم. قبل از هرچیز باید از سدّ ایتالیا بگذریم و سپس بر روی تیم های بعدی تمرکز کنیم.
امانوئل بیرارلی کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا در ادامه این نشست افزود: من قبلاً نیز در لودز بوده ام، هر بار نیز بازی زیبایی در اینجا به نمایش گذاشتیم. مطمئنم این بار نیز تفاوت زیادی با دفعات قبل نخواهد داشت. هنوز هم شانس داریم. می دانیم که توان بهتر بازی کردن را داریم تا این فرصت به بار نشیند. نباید اعتماد به نفش خود را از دست دهیم.
مائورو بروتو سرمربی ایتالیا هم گفت: هر چیزی را که در کراکو اتّفاق افتاد جالب بود از جوّ ورزشگاه گرفته تا شرایط میزبانی. مطمئنم چنین شرایطی در لودز نیز برقرار است. اما در مورد کار تیمی خوب نبودیم؛ آنطوری که خود را آماده کردیم نشان ندادیم. چهار تیم پیش روی می تواند مسابقات سختی را رقم بزنند. مشکل در تیم ما وجود دارد اما این دلیل نمی شود که ما برای صعود به دور بعد تسلیم شویم.
وی در باره آسیب دیدگی ایوان زایتسف، گفت: زایتسف عازم رم شده است. آسیب او آنقدر جدّی است که قادر به ادامه بازی نیست. تصمیم گرفتیم تا در مداوای او شریک باشیم و سفر با تیم نمی تواند به بهبودی او کمک کند. او برای رفع این آسیب دیدگی هر روز تلاش خواهد کرد و در آینده او را با قدرت بیشتر در عرصه والیبال خواهیم دید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1393/06/20 و 2:23 دقیقه ارسال شده است

سایت باید زیبا باشه تا بازدید جمع شه
قالبت به اندازه مطالبت زیبا نیست برو اینجا یکی انتخاب کن
http://ndesign.blog.ir


شکلک
پاسخ : قالبای جالبی نداشت!


کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟