loading...
هواداران والیبال ایران
javadirai بازدید : 536 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (1)

بعد از نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی ژاپن صحبت هایی در مورد تغییر در کادر فنی تیم ملی شنیده شد که در این میان عدم بازگشت کواچ همراه تیم به ایران به این شایعه ها قوت بخشید.

به گزارش هواداران والیبال ایران:بهنام محمودی بازیکن سابق تیم ملی والیبال با تایید تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر ادامه همکاری با کواچ گفت: "در شرایط کنونی که در حال شروع مسابقات لیگ برتر هستیم و با توجه به اتمام لیگ در فروردین ماه سال آینده و شروع اردوهای تیم ملی در اردیبهشت ماه برای مسابقات انتخابی، دو ماه فرصت برای آماده سازی مسابقات وجود دارد. در این دو ماه هیچ مربی نمی تواند تیم را به آمادگی کامل برساند بجز خود کواچ که شناخت کاملی از تیم دارد."

وی در ادامه گفت:"من در زمان ولاسکو هم این موضوع را گفتم و الان هم می گویم که مربی با دانش ایرانی که با شرایط و روحیات بازیکنان هم آشنایی دارد باید در کنار تیم باشد. قطعا مربیان خوب و کاربلدی در ایران هستند. اگر چنین مربیانی نداشتیم والیبال ایران در  چند سال گذشته چنین پیشرفت چشمگیری  نداشت. باید از تجربه و دانش این مربیان استفاده کرد و در کادر فنی تیم ملی در کنار کواچ باید این مربیان هم مشغول به کار شوند."

کارشناس والیبال ایران در مورد شایعه حضور "سیچلو" در تیم ملی افزود: "من شناخت کافی از عملکرد سیچلو ندارم ولی در حال حاضر بهترین گزینه برای تیم ملی والیبال را کواچ می‌دانم.  مطمئن باشید مربیان داخلی از لحاظ دانش فنی بالاتر از سیچلو هستند"

بازیکن سابق تیم ملی والیبال در مورد مشکلات کنونی تیم هم گفت: والیبال ایران باید از سه دیدگاه مورد بررسی قرار گیرد؛ بحث فنی، بحث فرهنگی و بحث کادر فنی. از لحاظ فنی باید کارگروهی قبل از مسابقات تشکیل شود تا باخت ها و حتی بردهای ایران را مورد آنالیز قرار دهد. از بعد فرهنگی باید مشکلات بازیکنان را مورد تحلیل قرار داد که چرا یک بازیکن در مواقع حساس دچار استرس می شود.  در مورد کادر فنی هم  باید عملکرد مربیان تیم ملی را مورد ارزیابی قرار دهند تا نقطه ضعف را بشود از بین برد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/12/04 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

فقط فکرخودتی
پاسخ : این مصاحبه قدیمی شد دیگه گذشت


کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟