loading...
هواداران والیبال ایران
justdad بازدید : 436 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای رویارویی با برزیل صبح امروز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازیکنان تیم ملی والیبال که بامداد روز دوشنبه به کشور بازگشتند، روز گذشته را به صلاحدید اسلوبودان کواچ استراحت کردند و تمرینات خود را از صبح امروز سه شنبه آغاز کردند.

قبل از آغاز تمرینات سرمربی تیم ملی والیبال در سخنان کوتاهی از بازی های ایران در تهران به عنوان دوره جدید بازی لیگ جهانی برای کشورمان یاد کرد و گفت: در بازی های تهران در برابر هزاران هزار تماشاگر ایرانی به میدان می روید و باید انتظارات آنان را به درستی پاسخ دهیم.
تمرین تیم ملی والیبال امروز با نفرات قبلی که از برزیل بازگشتند آغاز شد و قرار است سرمربی تیم ملی شرایط سایر بازیکنان را نیز بررسی کند تا در صورت نیاز افراد جدیدی به ترکیب تیم در برابر برزیل افزده شوند.
ملی پوشان ایران تمرینات خود را در سالن فدراسیون والیبال آغاز کردند و تا شروع بازی ایران و برزیل روزی دو نوبت ادامه خواهد داشت.
تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و یکشنبه 23 و 25 خردادماه در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی میزبان تیم ملی والیبال برزیل خواهد بود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟