loading...
هواداران والیبال ایران
mohammad mahdavi بازدید : 417 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

اعتراف معروف پس از بازی دوم تیم ملی والیبال مقابل کوبا


سعید معروف با اعتراف بازی ضعیف ایران در ست نخست، کار گروهی و دفاع روی تور را عامل موفقیت ایران در بازی برابر کوبا دانست.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، والیبالیست‌های تیم ملی ایران در یک بازی خوب دیگر موفق شدند تیم ملی والیبال کوبا را در خانه خود با شکست روبرو سازند.

 

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اعتراف به این که در این بازی ایران مثل بازی قبل ضعیف شروع کرد، گفت: نمی‌دانم که چه اتفاقی در ست نخست برای ما رخ داد. می دانستیم که کوبایی‌ها به راحتی تسلیم نمی‌شوند،‌ مطمئنم که آنها برای پیروزی برابر ما تمام تلاششان را انجام دادند. نشان دادیم که پیروزی اولمان برابر کوبایی‌ها اتفاقی نبوده است.

 

معروف درباره رمز موفقیت تیم ملی والیبال ایران برابر کوبا، اظهار کرد: کار گروهی به علاوه دفاع‌های روی تور ما رمز موفقیت ما برابر کوبا بود. من معتقدم که افراد کمی انتظار این نتیجه‌ خوب برای ما که مهمان این دو بازی بودیم راداشتند.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
***آدرس سایت جدید ما ***

مجموعه هواداران والیبال ایران به

"والیبال آنلاین" تغییر اسم داده است

آدرس سایت جدید:

www.volleyballonline.ir

درباره ما
Profile Pic
هواداران والیبال ایران بزرگترین مجموعه هواداری والیبال در ایران.کسب مقام نخست جشنواره مردمی صفحات اجتماعی در کشور.فیسبوک،اینستاگرام،کانال تلگرام مارو نیز دنبال کنید: تاریخ تاسیس: 92/04/01
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 چه مقامی کسب خواهد کرد؟؟